021-22228581 virgoul.tours@gmail.com

ورود

ثبت نام

هنگامی که شما یک حساب کاربری ایجاد می کنید، قادر به پیگیری وضعیت پرداخت، پیگیری تایید خواهید بود و شما همچنین در پایان تور می امتیاز خود را ثبت کنید.
نام کاربری*
رمز عبور*
تکرار رمز عبور*
نام*
نام خانوادگی*
تاریخ تولد*
ایمیل*
تلفن*
کشور*
* ایجاد یک حساب کاربری به معنی پذیرششرایط استفاده از خدمات ما و سیاست حفظ اسرار است.
لطفاً قبل از اقدام به مرحله بعدی با کلیه شرایط و ضوابط موافقت کنید.

در حال حاضر عضو هستید؟

ورود

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل ۵ ستاره ریتز کارلتون The Ritz-Carlton جز هتل های ۵ ستاره استانبول است ، در مرکز این شهر واقع شده و مشرف به بسفر می باشد. هتل ریتز کارلتون استانبول تا فرودگاه اصلی استانبول، فرودگاه آتاتورک ۳۰ دقیقه فاصله دارد. این هتل تا مناطق تاریخی و معروف مثل مسجد سلطان احمد استانبول ، کاخ توپکاپی ، مسجد آبی و بازار بزرگ فقط ۱۵ دقیقه فاصله دارد. به خاطر همین موقعیت مکانی عالی گردشگران زیادی که با تور ترکیه و تور استانبول به این شهر آمده اند، برای اقامت در استانبول این هتل را انتخاب می کنند. همچنین هتل ریتز کارلتون استانبول به مراکز خرید استانبول بسیار نزدیک است. این هتل دارای ۲۴۴ اتاق مدرن و مبله با دکوراسیونی شیک می باشد. تمام اتاق ها دارای مبلمانی لوکس و صندلی های مخمل در سالن نشیمن هستند. همچنین تمام اتاق ها دارای تلویزیون با کانال های چند زبانه هستند. میهمانان این هتل می توانند از تماشای مناظر زیبای بسفر لذت برند.

برای رزرو هتل ریتز کارلتون استانبول و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور استانبول با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی شما عزیزان هستند.

هتل ریتز کارلتون استانبول
هتل ریتز کارلتون استانبول

رستوران Lounge & Grill دارای منویی از غذاهای مدیترانه ای می باشد و انواع نوشیدنی ها در آن سرو می شود. در هر هفته ۵ بار یک گروه موسیقی در این هتل اجرا دارد. در رستوران هتل که مشرف به بسفر است غذاهای ترکی که با تازه ترین مواد اولیه تهیه شده اند، سرو می شود. این رستوران یک منوی ارگانیک هم دارد. هتل ریتز کارلتون استانبول دارای امکانات آبگرم و همچنین حمام ترکی می باشد. از امکانات ماساژ این هتل هم می توانید استفاده کنید. هتل ریتز کارلتون استانبول دارای یک استخر سرپوشیده که دارای ستون های بیرانس است و بر روی سقف آن آسمان استانبول نقاشی شده است. هتل دارای سه وان حمام داغ و دو اتاق آبگرم است. لژ Atelier برای صرف یک چای و یا دسر و نوشیدنی بسیار عالی است. Bleu Lounge & Grill در طول روز دارای فضایی آرام است و شب ها پر سرو صدا می شود. در Club Lounge در طبقه ی دوازدهم هم غذا و نوشیدنی سرو می شود. این کلاب دارای سرویس اینترنت هم می باشد. هتل دارای رستورانی با فضایی آرام و هم چنین باشگاه ورزشی و استخر و اتاق ماساژ و امکانات آبگرم و آب درمانی هم می باشد.

دیگر هتل های استانبول را در این لینک مشاهده کنید.

هتل ریتز کارلتون استانبول
هتل ریتز کارلتون استانبول

امکانات هتل ریتز کارلتون استانبول

  • امکانات تفریحی در فضای باز : تراس
  • امکانات تفریحی: سونا، باشگاه ورزشی، آبگرم، ماساژ، وان آب داغ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده
  • غذا و نوشیدنی: رستوران و بار، رستوران به سبک بوفه، امکان صرف صبحانه در اتاق
  • اینترنت: هتل دارای سرویس اینترنت رایگان می باشد.
  • پارکینگ: استفاده از پارکینگ هتل رایگان است و نیازی به رزرو ندارد.
  • خدمات: سرویس اتاق ها ، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، صراف خانه، میز تور، خدمات بلیط، دربان، حمل چمدان ها ، پرستار بچه، خشکشویی، اتوشویی، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، روزنامه، اتاق هایی که در آن ها سیگار کشیدن ممنوع است، آسانسور، کرایه اتومبیل ، دستگاه خودپرداز، سالن زیبایی، فروشگاه، سوئیت عروس، اتاق های وی آی پی، روزنامه، سیستم امنیتی، امکانات ویژه معلوین، سیستم گرمایشی، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، اتاق های ضد آلرژی، اتاق های ضد صدا
  • کارکنان این هتل به زبان های ترکی، ایتالیایی، پرتغالی، اسپانیایی، انگلیسی و آلمانی صحبت می کنند.
هتل ریتز کارلتون استانبول
هتل ریتز کارلتون استانبول

اطلاعات مهم در خصوص رزرو هتل ریتز کارلتون استانبول

فاصله هتل تا فرودگاه ۱۰ کیلومتر است.
هتل دارای ۲۶۵ اتاق است.
ساعت تحویل اتاق : ۱۵:۰۰
ساعت تخلیه اتاق ها : ۱۲:۰۰
کودکان و تخت اضافه: استفاده از تخت های موجود در اتاق برای کودکان زیر ۱۳ سال رایگان است. هزینه استفاده از تخت اضافه برای هر شب ۵۰ یورو می باشد. در هر اتاق امکان وجود یک تخت اضافه / تخت مخصوص کودک وجود دارد. هزینه های اضافه با هزینه کلی محسوب نمی شوند و باید به طور جداگانه پرداخت شوند. برای استفاده از تخت اضافه و یا تخت کودک باید از قبل با مدیریت هماهنگ شود.
میهمانان هتل نمی توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.
رزرو بیش از ۹ اتاق دارای قوانین خاص خود می باشد و ممکن است امکانات بیشتری اعمال شود.
تمامی اطلاعات این هتل از دو وب سایت معتبر Booking و Agoda جمع آوری و تقدیم شما عزیزان شده است.

آدرس و تلفن هتل ریتز کارلتون استانبول

  • Address: No:6, Süzer Plaza, 34367 İstanbul, Turkey
  • Phone:+90 212 334 4444
2 پاسخ
  1. مدیر سایت

    به فارسی باقرکوی صحیح است.
    لینک در ویکی پدیا را مشاهده کنید.
    https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%A7%D9%82%D8%B1%DA%A9%D9%88%DB%8C

ارسال پاسخ