021-22228581 virgoul.tours@gmail.com

ورود

ثبت نام

هنگامی که شما یک حساب کاربری ایجاد می کنید، قادر به پیگیری وضعیت پرداخت، پیگیری تایید خواهید بود و شما همچنین در پایان تور می امتیاز خود را ثبت کنید.
نام کاربری*
رمز عبور*
تکرار رمز عبور*
نام*
نام خانوادگی*
تاریخ تولد*
ایمیل*
تلفن*
کشور*
* ایجاد یک حساب کاربری به معنی پذیرششرایط استفاده از خدمات ما و سیاست حفظ اسرار است.
لطفاً قبل از اقدام به مرحله بعدی با کلیه شرایط و ضوابط موافقت کنید.

در حال حاضر عضو هستید؟

ورود

هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول Hilton Istanbul Bosphorus جز هتل های ۵ ستاره استانبول است، با رزرو اتاق در هتل هیلتون استانبول ، در قلب این شهر اقامت کنید. این هتل ۵ ستاره در بخش اروپایی استانبول واقع شده و مشرف به تنگه ی بسفر می باشد. این هتل دارای استخر سرپوشیده و استخر در فضای باز، باغی سرسبز، حمام سنتی ترکی و هفت رستوران و چند بار است. اتاق های هتل نورگیر و روشن و دارای پنجره های بزرگ هستند و دارای تراس رو به باغ و یا بسفر می باشند. اتاق ها دارای دکوراسیونی به سبک ترکی سنتی می باشند. تمام اتاق ها دارای حمام مرمری با امکانات لازم می باشند. در رستوران Dragon غذاهای کانتونی و سیچوان و در رستوران Al Bushra غذاهای لبنانی سرو می شود. در رستوران Bosphorus Terrace که در فضای باز است و مشرف به مناظر زیبایی است غذاهای غذاهای دریایی و گوشت کبابی و غذاهای محلی سرو می شود. بار Veranda با دکوراسیونی جدید بهترین نقطه برای تماشای تنگه ی بسفر است. این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته است و دارای امکانات تفرحی مثل تنیس و راکت بال می باشد. کلاس هاس رقص ایروبیک هم در این هتل برگزار می شود. هتل دارای دو سونا و دو اتاق بخار و اتاق ماساژ است. از این هتل تا میدان تقسیم و منطقه ی خرید Nisantasi پیاده ۱۰ دقیقه راه است و در واقع نزدیک مراکز خرید استانبول است. هتل هیلتون استانبول تا ایستگاه مترو Osmanbey و تقسیم هم ۱۰ دقیقه فاصله دارد. از طریق مترو می توانید به مراکز خرید لوکس شهر بروید. کاخ توپکاپی تا این هتل ۳٫۲ کیلومتر فاصله دارد. کنگره استانبول و نمایشگاه و کنوانسیون LutfiKirdar در کنار هتل هستند.

برای رزرو هتل هیلتون استانبول و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور استانبول و تور ترکیه با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی شما عزیزان هستند.

هتل هیلتون استانبول
هتل هیلتون استانبول

تمام اتاق ها دارای حمام مجهز می باشند. این هتل در نزدیکی برخی از مناطق تفریحی معروف شهر استانبول می باشد که در بین گردشگران خارجی محبوب هستند و در اطراف آن کافه های مختلفی قرار دارند. در رستوران های هتل غذاهای محلی و بین المللی سرو می شود و در بار هتل هم انواع نوشیدنی های متنوع سرو می شود.

دیگر هتل های استانبول را در این لینک مشاهده کنید.

امکانات هتل هیلتون استانبول

  • امکانات تفریحی در فضای باز : استخر در فضای باز ، تراس
  • امکانات تفریحی: سونا، باشگاه ورزشی، تنیس، راکت بال، ماساژ، آبگرم، حمام ترکی، استخر سر پوشیده
  • غذا و نوشیدنی: رستوران و بار، رستوران به سبک بوفه، رستوران با منوی باز، امکان صرف صبحانه در اتاق، بار اسنک، منوی ویژه افراد رژیمی
  • اینترنت: هتل دارای سرویس اینترنت رایگان می باشد.
  • پارکینگ: استفاده از پارکینگ هتل رایگان است و نیازی به رزرو ندارد.
  • خدمات: سرویس اتاق ها ، پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه اتومبیل، دربان، حمل چمدان ها، دستگاه خودپرداز، صرافخانه، خشکشویی، پرستار بچه، اتوشویی، واکس، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فکس و کپی، فروشگاه، آرایشگاه، اتاق های لوکس وی آی پی، روزنامه، اتاق هایی که در آن ها سیگار کشیدن ممنوع است، سیستم امنیتی، آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سیستم گرمایشی
  • زبان های که کارکنان صحبت می کنند: ترکی، ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی، انگلیسی، عربی
هتل هیلتون استانبول
هتل هیلتون استانبول

اطلاعات مهم در خصوص رزرو هتل هیلتون استانبول

ساعت تحویل اتاق : ۱۴:۰۰
ساعت تخلیه اتاق ها : ۱۲:۰۰
هتل تا فرودگاه ۲۵ کیلومتر فاصله دارد.
هتل دارای اتاق هایی است که سیگار کشیدن در آن ها ممنوع است.
این هتل ۱۲ طبقه دارای ۴۹۹ اتاق است.
هتل هیلتون استانبول در سال ۱۹۹۵ ساخته شده و در سال ۱۹۹۷ بازسازی شده است.
کودکان و تخت اضافه : استفاده از تخت های موجود در اتاق برای افراد زیر ۱۸ سال رایگان است. در هر اتاق امکان وجود یک تخت اضافه / تخت مخصوص کودک وجود دارد. هزینه های اضافه با هزینه کلی محسوب نمی شوند و باید به طور جداگانه پرداخت شوند.
میهمانان هتل می توانند با پرداخت هزینه اضافی حیوانات خود را وارد هتل کنند.
تمامی اطلاعات این هتل از دو وب سایت معتبر Booking و Agoda جمع آوری و تقدیم شما عزیزان شده است.

هتل هیلتون استانبول
هتل هیلتون استانبول

آدرس و تلفن هتل هیلتون استانبول

  • Address: Cumhuriyet Caddesi Harbiye, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey
  • Phone:+90-212-315-6000

ارسال پاسخ