021-22228581 virgoul.tours@gmail.com

ورود

ثبت نام

هنگامی که شما یک حساب کاربری ایجاد می کنید، قادر به پیگیری وضعیت پرداخت، پیگیری تایید خواهید بود و شما همچنین در پایان تور می امتیاز خود را ثبت کنید.
نام کاربری*
رمز عبور*
تکرار رمز عبور*
نام*
نام خانوادگی*
تاریخ تولد*
ایمیل*
تلفن*
کشور*
* ایجاد یک حساب کاربری به معنی پذیرششرایط استفاده از خدمات ما و سیاست حفظ اسرار است.
لطفاً قبل از اقدام به مرحله بعدی با کلیه شرایط و ضوابط موافقت کنید.

در حال حاضر عضو هستید؟

ورود

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول

استانبول یک منطقه ی عالی خرید برای بسیاری از گردشگران می باشد. ترکیه به عنوان یکی از پیشروان در صنعت نساجی در صنعت مد و لباس هم در حال توسعه و پیشرفت است. مراکز خرید استانبول زیاد است. برای خرید اجناس گران قیمت تا اجناس ارزان قیمت در استانبول از برندهای معروف تا اجناس تقلبی مراکز خرید زیادی در استانبول وجود دارد، که می توانید به آن ها مراجعه کنید. بازارها و مراکز خرید استانبول نشان دهنده ی شرایط اقتصادی منطقه ای است که این بازار ها در آن واقع شده اند. اگر می خواهید علاوه بر خرید کردن از دیدن مناظر استانبول هم لذت ببرید باید به Istiklalstreet در بی اغلو بروید. خرید آسان و دیدن مناظر تاریخی استانبول در کنار کافه ها و رستوران ها همه در کنار هم قرار گرفته اند. با معرفی مراکز خرید استانبول با ما همراه باشید.

در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص سفر به ترکیه، تور ترکیه و رزرو هتل در ترکیه با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

پیشنهاد می کنیم قبل از سفر به استانبول از طریق این لینک نقشه استانبول را دانلود کنید. همچنین اطلاعات بیشتر درباره استانبول را هم در این مطلب بخوانید.

مراکز خرید استانبول - بازار بزرگ استانبول
مراکز خرید استانبول – بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول Kapali Carsi

Kapalicarsi قدیمی ترین بازار سرپوشیده در دنیا می باشد. گردشگران زیادی برای گردش و هم چنین خرید به اطراف منطقه ی توریستی شبه جزیره می روند، اما مردم محلی معمولا برای خرید به این منطقه نمی روند. با این حال اجناس خوبی در این منطقه ی توریستی به فروش می رسد. اگر می خواهید سوغات و یا اجناس دست ساز بخرید حتما از بازار سرپوشیده دیدن کنید. این بازار دارای ۴۰۰۰ مغازه و ۲۲ ورودی است. خیابان Nuruosmaniye شلوغ ترین خیابان این بازار است که بیشتر جواهر فروشی ها در آن واقع هستند. این بازار سرپوشیده یکی از بزرگترین مراکز تجارت طلا در دنیا می باشد. پس انواع زیورآلات در این بازار استانبول وجود دارد.
در پشت خیابان اصلی مغازه های زیادی واقع اند که برای خرید سوغات مناسب هستند. مغازه های چرم فروشی و فرش فروشی هم در این منطقه وجود دارند. فروشگاه های ظروف سرامیکی هم در بین گردشگران بسیار محبوب هستند. در داخل بازار مغازه های مخصوصی هستند که انواع حوله و صابون و اجناس مورد نیاز حمام را می فروشند. باید حتما از حمام های ترکیه هم دیدن کنید.
یک پاساژ در داخل این بازار سر پوشیده وجود دارد به نام Bedesten. برای خرید نقره جات به این پاساژ بروید.
این بازار سرپوشیده در Beyazit استانبول واقع شده و دارای ۲۲ دروازه ی ورودی است. اما بهترین راه پیدا کردن دروازه ی Nuruosmaniye در نزدیکی میدان Beyazit و وارد شدن از طریق این دروازه می باشد. می توانید با تراموا از Eminonu هم به این بازار بروی و در Beyazit پیاده شوید.

در این مطلب در مورد آب و هوای استانبول بیشتر بخوانید تا بتوانید بهترین زمان برای تور استانبول و تور ترکیه را بیابید.

مراکز خرید استانبول - İstinye Park
مراکز خرید استانبول – İstinye Park

خیابان استقلال Istiklal

Istiklal یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین خیابان های استانبول است و دارای تعداد زیادی کافه و رستوران و فروشگاه می باشد. این خیابان برای خرید یک منطقه ی عالی است و همواره یکی از محبوب ترین مراکز خرید استانبول نزد گردشگران است.
این خیابان از میدان تقسیم تا منطقه ی Tunel امتداد یافته است. این خیابان فقط مختص پیاده روی است و فقط یک تراموای قدیمی است حق عبور از آن را دارد. فروشگاه های برندهای محبوب ترکی و خارجی در این خیابان واقع شده اند. بسیاری از مغازه های این خیابان تا نیمه شب باز هستند و همیشه زندگی در این جا جریان دارد.
اگر برای خرید به این خیابان می روید حتما از گذرگاه طاق دار Markiz که به تازگی بازسازی شده است، دیدن کنید. این گذرگاه همچون یک علامت تجاری برای بی اغلو است. فروشگاه های پوشاک و کیف و کفش در این منطقه وجود دارند. این گذرگاه که یک گذرگاه تاریخی است در انتهای این خیابان و در نزدیکی منطقه ی Tunel واقع شده است.
در فروشگاه های و مغازه های گذرگاه Aznavur اجناسی از قبیل پوشاک و جواهرات و مبلمان چوبی فروخته می شود. قیمت ها در این جا مقرون به صرفه تر است و می توانید سوغات برای دوستانتان تهیه کنید. این گذرگاه اواسط خیابان و در نزدیکی Galatasaray است.
این خیابان از میدان تقسیم شروع می شود و این میدان در مرکز استانبول است. اتوبوس توریستی شماره ی T4 مستقیم از میدان S.Ahmet به میدان تقسیم می رود. از طریق مترو هم می توانید به منطقه ی Tunel بروید از آن جا تا میدان تقسیم را باید پیاده طی کنید.

مرکز خرید نیشان تاشی Nisantasi

از دیگر مراکز خرید استانبول، مرکز خرید نیشان تاشی است. اگر به دنبال خرید اجناس با کیفیت هستید به این منطقه بیایید. اما قیمت ها در این منطقه بالا است. اگر می خواهید یک کیف با برند LV و یا یک تی شرت با برند Boss بخرید باید به این منطقه بیایید. معمولا گردشگران کمی به این منطقه از استانبول می آیند و این منطقه در نقشه های راهنمای استانبول ذکر نشده است. این منطقه یکی از مناطق شیک استانبول است و دارای فروشگاه ها و رستوران ها و کافه های لوکسی می باشد. این منطقه در نزدیکی میدان تقسیم است و برای رفتن به این منطقه می توانید از میدان تقسیم تاکسی بگیرید و یا با مترو با خط Taksim- Levent به این منطقه بروید که باید در ایستگاه Osmanbey پیاده شوید.

خیابان بغداد Bagdat Caddesi

خیابان Bagdat Caddesi یکی از خیابان های معروف برای خرید در منطقه ی آسیایی ترکیه می باشد. این خیابان همچون خیابان Nisantasi است و اجناس لوکس و برند در آن به فروش می رسد. فروشگاه و رستوران و کافه و بانک و نمایشگاه ماشین همه در این خیابان کنار هم هستند. حتی اگر قصد خرید ندارید برای دیدن از مغازه ها و اجناس این خیابان بروید.
این خیابان در بخش آسیایی ترکیه واقع شده پس برای رفتن به آن باید اول با قایق مسافربری به Kadikoy بروید و از آنجا با تاکسی هایی که در ایستگاه قایق ها هستند به مسیر خود ادامه دهید. باید با تاکسی به Bostanci بروید و در نزدیکی Suadiye پیاده شوید.

ساعت کار مراکز خرید استانبول

ساعت کار عمده مراکز خرید استانبول از دوشنبه تا شنبه از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ می باشد. در فصل تابستان بیشتر این مراکز به خصوص آن هایی که در نواحی توریستی گردشگری هستند تا ساعت ۲۱:۰۰ باز هستند.

سوغات استانبول

فرش ها و قالیچه های دست باف استانبول بسیار معروف هستند. از دیگر سوغات استانبول می توان طلا و نقره جات و سنگ های قیمتی و ادویه و ترشی جات و شیرینی و لباس هایی با برند های بین المللی اشاره کرد.

اطلاعات مالیاتی

گردشگران خارجی باید در برخی از فروشگاه های توریستی برای خرید مالیات بر ارزش افزوده را هم پرداخت کنند. یک فاکتور خاص هم دریافت می کنند که مجوز خروج از فرودگاه یا بندر می باشد.

لیست مراکز خرید استانبول

  • Grand Bazaar
  • Egyptian Bazaar
  • Akmerkez
  • Atirus Shopping Center
  • Capitol Shopping Center
  • Carousel Shopping Center
  • CarrefourSA Maltepe Park
  • Cevahir Mall
  • Galleria Ataköy
  • İstinye Park

مطالب مرتبط با مراکز خرید استانبول

ارسال پاسخ